گلدان پلاستیکی درختچه ای, Shrub plastic pot
گلدان پلاستیکی درختچه ای سیدوس”4نوع”

گلدان‌ پلاستیکی درختچه ای سیدوس sidoos Shrub plastic potبهترین محصول برای تمامی افراد است زیرا می توانند همزمان چندین گیاه را در آن بکارند یا یک گیاه با ریشه عمیق. این دسته از گلدان‌ها نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند و دلیل اصلی آن نیز خاصیت ضد آب بودن ظروف پلاستیکی است.

گلدان پلاستیکی درختچه ای,Shrub plastic pot
گلدان پلاستیکی درختچه ای,
Shrub plastic pot

برخلاف گلدان های سفالی، رطوبت را جذب نمی کنند. از سویی دیگر گلدان پلاستیکی درختچه ای ارزان تر از گلدان های سفالی هستند. اگر از بودجه خود آگاه هستید (و اکثر ما اینگونه هستیم) و همچنان می خواهید از مزایای گیاهان گلدانی در فضای باز لذت ببرید، گلدان های پلاستیکی درختچه ای  جایگزین محکم و مقرون به صرفه ای هستند.

گلدان‌ پلاستیکی درختچه ای ضد ضربه است. به این معنا که اگر گلدان گل تصادفا روی زمین بیوفتد، باعث شکستگی نمی شود و مشکلی نیز برای گیاه به وجود نمی‌آید و همچنین هیچ خرده ظروفی مانند شکستگی گلدان سفالی وجود ندارد.

گلدان‌های پلاستیکی بزرگ به صورت کلی خاصیت انعطاف پذیری دارند، به خصوص اگر در فضای باز استفاده شوند و زمانی که نور خورشید به آن‌ها می تابد، خواص انعطاف پذیری آن بیشتر از قبل نیز می شود. پس به راحتی می توانید از این دسته از گلدان‌ها، حتی در محیط خانه نیز استفاده کنید و ترسی از شکستگی یا ایجاد آسیب برای اعضای خانواده خود نداشته باشید.

امروزه با این که تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و دغدغه های زیادی را از زندگی مردم حذف کرده اما هنوز این گل و گیاه و سبزی درختان است که به روح انسان آرامش می دهد. از این رو بسیاری از مردم، انواع گل و گیاه را در حیاط، خانه ها و محل کار خود نگهداری می کنند. مردم‌ برای منازل خود از گلدان های کوچک پلاستیکی استفاده میکنند. گلدان پلاستیکی درختچه ای بیشتر برای رستوران ها، ویلاها و محل هایی که محیط بزرگی دارند، استفاده می شوند.

گردش اکسیژن و حفظ رطوبت خاک در گلدان های پلاستیکی بهتر از مدل های سفالی و فلزی انجام می گیرد به همین علت انتخاب آنها برای نگهداری گل های زینتی گزینه بهتری است.

گلدان پلاستیکی درختچه ای,Shrub plastic pot
گلدان پلاستیکی درختچه ای,
Shrub plastic pot

انعطاف بالا گلدان پلاستیکی سایز بزرگ

از مزایای گلدان های پلاستیکی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱. وزن آنها کم است و حمل و نقل آن ها را بسیار راحت کرده است.

۲. انعطاف بالا گلدان باعث شده با ضربه و تکان ترک نخورد و نشکند.

۳. این گلدان ها تنوع رنگی بسیار زیاد و همچنین طرح های متنوعی دارد.

۴. قیمت آن ها مقرون به صرفه تر از انواع سرامیکی و سفالی است.

گلدان پلاستیکی سایز بزرگ اغلب در شکل های چهارگوش یا مربع، مستطیل و یا گرد یا سطلی هستند.

سایز گلدان های پلاستیکی گرد بر اساس لیتر و گلدان های مستطیل بر اساس سانتی متر است.

بزرگترین گلدان گرد سایز ۱۹ است که ۱۹ لیتر گنجایش دارد و برای کاشت دائم گیاهانی استفاده می شوند که ریشه گسترده دارند.

از دیگر نکات مهم گلدان های پلاستیکی به دلیل اینکه بدنه آن مانند انواع گلدان سرامیکی و سفالی قابلیت جذب آب را ندارند، زهکشی کف آن برای خروج آب اضافی است.

اگر آب اضافی از گلدان خارج نشود، ریشه پوسیده شده و گیاه از بین می رود. اگر زه کشی مناسب اندازه گلدان باشد، هوا به خوبی در گلدان جریان پیدا میکند و گل سرزنده و تازه می ماند.

برای خرید گلدان پلاستیکی بزرگ بهترین روش خرید به صورت عمده است. چرا که با افزایش سایز گلدان و استفاده از مواد اولیه بیشتر برای تولید قیمت آن نیز افزایش میابد. هر چه طرح و رنگ گلدان ساده تر بوده و فانتزی نباشد، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود‌. انتخاب نوع گلدان باید براساس نیاز و محل مورد استفاده باشد.

گلدان پلاستیکی درختتچه ای (سایز بزرگ )سیدوس کیفیت بالا و تنوع زیادی در طرح ورنگ دارد، همراه با زیر گلدانی متناسب خود عرضه می شود . برای مشاوره و خرید گلدان پلاستیکی می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و از طریق شماره تلفن و نرم افزارهای فضای مجازی باتولید کننده این محصولات مستقیما ارتباط بگیرید. 

 

طبق یک قاعده کلی بهتر است گلدانی را برگزینید که نهایتا یک سایز از گلدان قبلی یا توپ ریشه گیاه بزرگتر باشد. دراین‌باره باید بگوییم که گلدان پلاستیکی درختچه ای باعث دیرتر خشک شدن خاک وگلدان خیلی کوچک باعث جلوگیری از رشد ریشه‌ها و آسیب به گیاه می‌شود.

گلدان پلاستیکی درختچه ای,Shrub plastic pot
گلدان پلاستیکی درختچه ای,
Shrub plastic pot

گلدان پلاستیکی درختچه ای چهارگوش

گلدان‌های پلاستیکی درختچه ای چهارگوش نیز یکی از بهترین محصولاتی است که افراد می توانند در هر جایی از خانه یا محل کار خود آن ها را قرار داده و گیاهان مختلف را در آن بکارند. یکی دیگر از مزایای گلدان های پلاستیکی استفاده از آب است.

در حالی که با گلدان‌های سفالی آب به بیرون تبخیر می شود و ریشه ها نیز این جریان آب را دنبال می کنند، در نتیجه ریشه ها دوست دارند به دیواره های گلدان بچسبند زیرا هنوز رطوبت در آنجا وجود دارد. هنگام نشاء، آن‌ها به راحتی پاره می شوند.

با گلدان پلاستیکی درختچه ای، آب به سمت سوراخ زهکشی می رود، ریشه ها نیز این مسیر را دنبال می کنند و کمتر به دیواره های بیرونی آویزان می شوند. با خرید گلدان پلاستیکی مربعی، می توانیم گیاهان زیادی را در یک گلدان بکاریم و به پرورش آن‌ها بپردازیم. 

گلدان پلاستیکی درختچه ای,Shrub plastic pot
گلدان پلاستیکی درختچه ای,
Shrub plastic pot

گلدان پلاستیکی مستطیلی بزرگ

طراحی بی نظیر با نهایت دقت و ظرافت از ویژگی های بارز محصولات سیدوس می باشند، چرا که در فرآیند تولید محصولات از مرغوب ترین و مقاوم ترین مواد استفاده شده است. مجموعه تولیدی سیدوس در راستای ارائه محصولات و خدمات شایسته به مشتریان خود کیفیت تمامی محصولات تولیدی را تضمین می نماید.

تدوین:مینو غفوری ساداتیه

ادرس اینستاگرام:gooldono.stand.sidoos@

تلفن:09308743868